Saturday, September 1, 2007

The Museum of Arts & Crafts, Itami, Japan...











Har skickat iväg tre smycken till The Museum of Arts & Crafts, Itami i Japan...
Tyvärr kom jag inte med denna gång, vilket känns lite surt.
Smyckena är hämtade ur min recycling serie och tillika recyclingsprojekt; the consumer society.
Ett projekt som jag håller på att avsluta efter två intensiva, intressanta år...
Jag var med på denna utställning år 1999. Hade varit gött att bli lite mer internationell och som jag och en kompis brukar skämta om; det är bra för c/v!
Men det går väl förhoppningsvis fler tåg?! Har ju fått bra respons på mina smycken denna sommar, så förhoppningsvis ska väl det ge ringar på vattnet när vardagen börjar infinna sig för de flesta och kontakter kan återupptas och vidgas...








No comments: