Wednesday, September 19, 2007

...längtar man bort eller?







Nä, nu har det regnat en dag för mycket i mitt liv! Usch och fy vad jag är less på regnet...
Var med en kompis i Botaniska och av någon anledning, så fort vi bestämt träff där, så öppnar sig himlen, så himla typiskt.
Vi hittade en liten "önskebrunn", tyvärr så var vi så snåla att vi önskade utan att slänga i några pengar, vilket andra faktiskt gjort... Men, men oddsen känns ju så där med att önska solsken och en räkmacka, när sommaren sett ut som den gjort.
Vi hittade iallafall en stentunnel som vi kunde söka regnskydd i ett litet tag, passa på att ta några bilder och sen var den träffen liksom slut...
Ooooootroligt trevlig träff, trots att vi har vanan inne att trotsa vädret, eller just därför... Vi har ju vanan inne i att skita i yttre omständigheter typ.



2 comments:

Camilla Engman said...

hej Paula, hittade hit genom Bibbi :) Trevligt att "ses". Vi gör det igen.

paula lindblom said...

Kul att detta är som ringar på vattnet, jag känner en, som känner en som... kan ju bli hur stort och intressant kontaktnät som helst.
Framförallt så slår det mig att det finns så mycket att ta del av ute i cyberrymden, så det är bra att få tips på braiga/intressanta/personliga, or what ever bloggar, för hur det än är så är det ju en urban djungel detta att hitta bland bloggar, lite snårigt emmellanåt etc.

Du är alltid välkommen att kolla in här igen och igen...

Hoppas väl att tiden ska vara med mig på ett annat sätt framigenom, så att jag kan lägga ut nya fräscha alster, på smycken och objekt... Har idéer med just nu har tiden inte funnits för fördjupning i just detta, mest dragit omkring med min kamera i ur och skur...