Wednesday, September 12, 2007

i Liden utanför Sundsvall...


Förra sommaren var jag och min mamma och pappa och besökte ett udda museum i Liden.
Oooooooooootroligt! Framförallt så är det otroligt att en kvinna lever och är gift med Berlinmuren, vigt sitt liv åt att göra i min värld märkliga skalmodeller av olika udda föremål, så som grannens staket, gilijotiner och naturligtvis Berlinmuren.
Ett bra möte med en fantastiskt människa.
En människa som blev helt förkrossad över att Berlinmuren revs. Nästan som mord... Hm?!
Jag inser vid såna här möten att folk måste få vara som dom själva vill, så länge de inte skadar någon annan...
Jag har skickat dessa bilder till henne... Ops, jag kommer absolut inte ihåg vad hon heter i förnamn, vet bara att hon heter Berlinermaurer i efternamn... Måste kolla nätet och lägga in hennes hemsida här, later on.

No comments: