Monday, October 1, 2007

för-sök...











Försök att göra barnbroscher... Lite hjärtan och lite döskallar... inga egentliga favvo motiv, men vet att barn gillar hjärtan, ROSA och en och annan döskalle...
Som sagt... FÖRSÖK, absolut inte att förväxla med konst!
Detta är mest hantverk för att testa hur materialet funkar.
Jag gillar att det är möjligt att göra små saker/detaljer, att det går att få upp skärpan etc.
Att man kan klippa bort, tova på, lägga till andra material...
Till slut så kommer jag nog på hur jag ska använda mig av denna teknik mot smyckekonst, för just nu är det som sagt; FÖRSÖK...
FÖR - SÖK!!!




2 comments:

Anonymous said...

Hej, tack för att jag har fått titta in i din värld och se alla fantastiska bilder. Anna

paula said...

Hej Anna.
Kul att du hittat hit!
Alltid kul att andra tar del, det sporrar mig att fortsätta blogga.
Allt gott! och sprid gärna bloggen till fler...