Saturday, October 13, 2007

kaffe, konst och hip hop...




Saga Norberg ställer ut lite här och där på Hagabion, Saga Norberg är en grym konstnär tycker jag, mycket märkliga figurer som finns lite här där... Som irriterar, ställer frågor och lämnar en med en massa frågor.











Varit ute på en promenix med en kär vän, härligt rätt grått höstväder, men i glada och förstående vänners lag så blir det ofta bara finfint.
Över en kaffe kan vad som helst hända, prat om ditten och datten men också djupa funderingar... Jag behöver komma bort till solen ett tag och jag satt bland annat och funderade högt tillsammans med min kompis, för att få styrka och rätsida på mina funderingar och kommande planer.
När vi kom ut ifrån Hagabion så var det ungdomar som snurrade runt på huvudet på ett rutigt underlag, bra avslutning innan jag skulle cykla hem.








No comments: