Sunday, November 25, 2007

på väg till akvedukten och hem...































Att gå ut med kamera i världen är som att vara sakletare, fast sakerna blir "lättare" eftersom de följer med en hem i form av fångade bilder, som i och för sig ska redigeras, komprimeras och delatas (om de inte är till belåtenhet). Hade jag hittat den överkörda brevlådan i Sverige så hade jag definitivt tagit med den hem och hängt den på väggen, otroligt bra konst med en del innebörd om man så vill, däremot är jag mindre tveksam till jätte, jätteäcklig insekt som vi mötte på väggen hem, ca. 2 dm i längd!
Det fanns såååååååååå många vackra och intressanta motiv på vår väg mot akvedukten och jag skulle ha kunnat fotat ännu mera (vilket jag ju gjorde, detta är ju bara ett axplock... Ha ha ha!).




























No comments: