Thursday, June 21, 2007

igår...

-Tack för att du besöker min blogg.
-Thank you for visit my blog.

Igår onsdag den 20 juni startade jag om min räknare...
Nu ska jag se hur "väl" besökt denna blogg är.

Du som är inne och tittar och förhoppningsvis inspireras av både smycken och mina små vardagsäventyr, gör gärna ett inlägg om så anonymt.
Alltid kul att få respons!

Länka gärna denna blogg vidare eller sprid den bland vänner.


Now I have restarted the counter for this blog, just to see how many who visit the blog.
I hope that you who visit the blog feel inspirited by the jewelleries and my small everyday life images.
Even if this blog is in Swedish, feel free to leave a comment in English and I will return in English.
It always nice to get response!

Feel free to link this blog or send it to friends.

No comments: