Monday, June 4, 2007

en dag till haaaaaaaaavs...

























En fantastiskt solig dag till havs i glada vänners lag.
Start vid Feske körka för min del, där blev jag upphämtad strax efter 12...
In i kanalerna och snurra med grodperspektiv på staden.
Fika och relax i solen på Hisingsidan...
Båtat runt lite varstans i hamninloppet och sedan på väg ut mot Saltholmen där båten ligger.
Avslutnings mat och öl på Götas, därefter en helkass minigolf match... Jag, Alf och Tobbe spelade... Jag var grymt ringrostig, men vad gör väl det om 100 år?!
Otroligt härligt på årets första båttur, utvilad och trött, glad och inspirerad kröp jag ner i en gungande säng och vaknade helt ledbruten... Börjar bli gammal tror jag, måste ha kudde att sitta på i båten nästa gång.

Paddan, Stena, sjöräddningen, lyftkranar, byggnader, broar och konst m.m kom i vår väg + den berömda osthyveln som vi fick huka oss igenom som alla andra...


























No comments: