Sunday, December 3, 2006

vad vi finner i naturen - workshop för Kulturlabbet 2006.




















Jag som workshopshållare i smyckekonst.

Workshop på Kulturlabbet i Göteborg under veckorna 28-29, 2006.

Kulturlabbet är en kreativ arbetsplats för vuxna med intellektuella funktionshinder. http://www.kulturlabbet.se/

Temat för denna workshop var; "vad vi finner i naturen".
Allt handlade om att starta en process, visa på vad smyckekonst är och sedan göra smycken i olika material.
Helt FANTASTISKA resultat!
Slutresultaten kommer att visas på Majornas Bibliotek 14-24 februari 2007./Göteborg.

Om intresse finns så föreläser jag gärna om denna workshop, kontakta mig på info@paula.nu Föreläsning; kreativitet med intellektuellt funktionshinder.
Håller även workshops i att göra smyckekonst för föreningar, på skolor och företag.
Kontakta mig om intresse finns, på samma adress som ovan.
Jag sätter ihop koncept utifrån önskemål etc.

Bilderna som visas här är enbart en del av "allt", det är bilder från processen, sättet att jobba och modeller samt slutresultat från Kulturlabbet. Ett smakprov på vad man kan göra med massor av fantasi, blandade material och tekniker.

No comments: