Tuesday, December 5, 2006

bara en påminnelse om vad man inspirerats av...


Visst blir man glad över att möta sina "gamla" idoler och klara inspirationskällor???

Många av dessa fantasifigurer har definitivt lagt den grund jag står på, och dessutom Bamse, honom har dom glömt bort... Men kanske var det aldrig något TV program?!

Andra fiffiga typer är ju Baltazar, Doktor Snuggles etc.

Kommer nog aldrig att förringa alla braiga barnprogram man fyllt sitt liv med.
John Blund var också en av mina klara favoriter... Bara älskade när han sa; "Å duuuuu har vunnit en mååååålarlåda", eller "Duuuuuuuuu har vunnit en freeeeeeeestyle!"
Själv vann jag ju aldrig, men jag var aldrig med och tävlade heller, bara så glad över att andra vann.


Men några av dessa typer är jag klart för gammal för att ha någon relation till, även om Alramest (eller vad han heter?) är kanon...

No comments: