Wednesday, August 22, 2007

ibland slår lyckan ner efter en arbetsam dag...

Det här är utdrag ur ett mail som jag fick idag, ifrån Jenny som driver en butik i Majorna, Göteborg...
Blev så glad och smickrad över att kunna sprida glädje och att göra folk glada med mina smycken, hemsida samt bloggar!


http://www.butikbolla.se/



Date: Wed, 22 Aug 2007 06:36:35 -0700
From:Jenny...

"Hej Paula!

Nu har jag flugit runt på dina sidor....
- och blivit helt lycklig!
Hela tiden har ett gigantiskt leende klyvt mitt ansikte på tvären och stundom har jag brustit ut i flabb.
Underbart. Befriande. Glädjespridande!
Härligt när fullkomligt oväntade kombinationer blir till självklarheter som dansar in i hjärtat med lätta steg; silver, cd-skiva och studsboll... Underbart!

Dina vardagshalsband, (jag antar att de är så du kallar dem med knappar och pärlor?) hör också definitivt till kategorin glädjespridare och dessutom är de urläckra!
Jag skulle tycka det var fantastiskt roligt att få ha dina grejer hos mig!
Kan du inte komma förbi någon dag, förslagsvis i vecka 36 om du har möjlighet?"

No comments: