Wednesday, May 2, 2007

hobbyhalsband...















































När jag bör och ska göra saker som att tex. städa, då gör jag annat...
Dessa hobbyhalsband är ett resultat av att ha något för händerna, att göra annat än det som borde göras...
Detta är ett av många sidoprojekt, för att komma fram till andra lösningar och idéer...
Alltså inget "djupt" arty farty.
Dessa hobbyhalsband är gjorda av garn och pärlor som jag har hemma, alltså är även detta en form av recycling, man tager vad man haver som Kajsa Warg sa.
Material: Garn av olika de slag, glaspärlor, gammla knappar efter min mormor, hematitpärlor.
Dessa halsband kan du köpa utav mig här på bloggen, 34okronor styck + frakt.
Finnas andra kombinationer och färger...
Reservation för att vissa av hobbyhalsbanden på bild redan är sålda.

No comments: