Monday, November 27, 2006

ett beslut...


Jag har efter en dag med denna blogg bestämt att jag driver den själv,
med mina olika projekt och i min "F-ART"...
Jag har insett när jag suttit och skapat denna blogg, att jag både har smycken, objekt, idéer etc. som kommer att få plats en lååååååång tid framöver.
Alltså gäller INTE det som var första inlägget på denna blogg något längre, men jag vill gärna ha kvar inlägget för att påminna mig om hur jag tänkte...
Tanken var att detta skulle kunna bli ett fritt forum för alla som har tid lust och energi att fylla upp och ut, vilja synas/exponeras utan att andra styr och ställer med innehållet...
Jag kommer absolut att hitta på nya saker att fylla denna F-ART blogg med, för det sporrar mig att jobba och visa, utan att behöva känna att det är "rätt & riktigt" i ett sammanhang.
Nu är det mitt sammanhang, beroende på idéer, humör och F-ART.

2 comments:

Anonymous said...

Hej Paula,
bra idé. Ett tips är att helt enkelt länka till andra kreativa bloggare. Jag kan tänlka mig att det skulle funka bra, det blir ungerfär som din ursprungliga idé väl? Fast alla har ett "eget utrymme" att sköta om. Vad sägs?

paula said...

Hej Martina.
Visst, det låter ju smart! Då blir det ju inte huller som buller heller vad det gäller olika uttryck. Starta en blogg du oxå, så länkar vi till varandra!