Friday, December 7, 2007

såååååååå glad!

Såååååååå glad!
Träffade på Serena Holm på HDKs julmarknad och pratade med henne och såg hennes HELT FANTASTISKA smycken (några av dem) live!

Jag är en klar fan av hennes smycken, utan att överdriva.
Hon har träffat mig rejält med sina små underfundiga smycken.

Det roliga, trevliga och superdupiga var att Serena ville byta något med mig, så jag fick med mig en underbar brosch hem, NU är det bara min tur att åtgälda detta på något sätt...
En fin julklapp!!!

NU måste jag ju bara se till att ge henne något som hon kommer att känna sig nöjd med...Hm?! Får tänka till ett tag.

TACK TACK TACK!!! För en bra träff och underbart smycke!

1 comment:

Serena said...

Hej Paula!
Jag blev också glad att få träffa dig!! Jag var in på din sida och tyckte om dina smycken, så jag kommer säkert att bli glad vad du än väljer!
Tack så mycket för dina vänliga ord, de bär jag med mig...som de finaste smycken
varma hälsningar
Serena