Tuesday, July 31, 2007

totalt...

Totalt 1115 besökare vid Nääs Konsthantverks utställning av on-line projektet.
Inte illa.


Känns bra att så många besökt vår utställning samt att vi fått bra respons i Polen, efter två års arbete med detta så måste jag säga; phu och TACK till alla som tagit del och som haft viljan att visa och delta i detta, som tycker att det varit och är intressant... Ett nytt sätt att jobba på, att vara i ett sammanhang vart än man befinner sig i världen. Internet är ju fantasiskt när man "knäckt koden". Ett snabbt sätt att kommunicera, ett bra showroom mot världen etc.

Just för tillfället har jag ingen idé om hur jag/vi ska gå vidare med detta on-line projekt, men jag funderar på det och kommer antagligen att jobba på liknande sätt, men med nya deltagare...
Bara vänta och se vad som händer, vilka man springer på och vad det ger...

Om någon där ute i cyberrymden tycker att det verkar intressant att visa på andra platser än de vi nu varit på; Oslo, Nääs Konsthantverk och Galeria Bielak i Krakow, kontakta mig på info@paula.nu

No comments: